Groningen weer van ons!

Lijsttrekker Dennis Ram: "PVV Groningen gaat met deze zes prachtige kandidaten de gemeenteraadsverkiezingen in. Man, vrouw, jong en oud en vooral echte Groningers!"

De kandidatenlijst is bekend van de PVV Groningen. Na een veelbewogen raadsperiode met veel ideologische strijd, wil de PVV de volgende stap maken. Het wordt tijd voor een frisse wind na decennia van links bewind. Weg met de linkse bureaucratie en Groningers op de laatste plaats.

Kelly Blauw: " stop die ongefundeerde coronamaatregelen en geef ons onze vrijheid weer terug’ "

Met deze sterke kandidaten willen we zorgen dat Groningen en Groningers weer een vrijheid terugkrijgen. Stoppen met de coronamaatregelen, stoppen met klimaatonzin en de massa-immigratie. Geen politiek correcte projecten zoals onderzoek naar het slavernijverleden.  Investeren in armoedebestrijding, schadeherstel en betaalbare woningen voor Groningers.

Ton van Kesteren: "De minima betaalt de klimaatrekening, daar moet een einde aankomen!"

Geen ideologische prietpraat meer, maar nu echt Groningers weer op de eerste plaats. Groningen weer van ons!

Bekijk hier ons verkiezingsprogramma.

PVV Groningen 1