Kelly Blauw

Commissielid (woordvoerder) en fractie-assistent.

Leeftijd: 42 jaar

Maak kennis met Kelly

"Ik zet mij namens de PVV in voor een veilige en betaalbare toekomst van onze burgers en nageslacht."

Lees hier mijn artikel over woke:

Woke? Wat is het?

Er gaat geen dag voorbij of je treft het woord 'woke'  aan in de media. Maar wat houdt dit in? Het betekent natuurlijk letterlijk 'wakker'. Wakker zodat jij  ‘alert' bent op maatschappelijke misstanden, zoals sociale ongelijkheid, discriminatie van minderheden en racisme’. Het woord is razendsnel ingeburgerd geraakt. Maar slaan we hier niet een beetje in door?

Een identiteitsloze maatschappij kan gevaarlijk zijn.
Het klinkt allemaal heel lief, maar wat er echt gebeurt als we het voortdurend over diversiteit en inclusie moeten hebben, is dat we niks meer kunnen zeggen en mensen om het niets worden uitgesloten, zelfs onze geschiedenis moet worden herschreven. Onder het motto inclusiviteit worden mensen verdeeld langs raciale lijnen en maken de zogenaamde beroepsgekwetsen misbruik van deze situatie en zien een verdienmodel in hun ‘slachtofferschap’. De ‘gender’projecten groeien als paddenstoelen uit de grond.

Het is best gevaarlijk om een identiteitsloze maatschappij te creëren. Als iedereen maar gelijk is en er geen verschillen meer zijn, valt er ook niks meer te winnen. Gevolg is een eenheidsworst en een hele ongelukkige samenleving.

Mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk.
De verschillen tussen mensen zijn juist prachtig. Koester dit, omarm deze verschillen. Mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Of je nou blank, donker, geel, dik, dun, slim, minder slim, homo, lesbisch, man of vrouw bent, niemand is gelijk en accepteer iedereen om hoe hij is. Om op mannen en vrouwen even door te gaan, zij zijn niet gelijk. Hou op dames om die man in een vrouwenrol te drukken en hem te beschuldigen van alles wat vreselijk is op deze wereld, de dominante onderdrukker.

Laat de man, man zijn, zo houden we het sexy.
De feministen hebben het over een patriarchale samenleving, om een systemische vooringenomenheid tegen vrouwen te beschrijven en de man dus de onderdrukker is. In onze westerse cultuur is dat helemaal niet aan de orde. Laat de man, man zijn, zo houden we het sexy. Tegelijkertijd, dames, wees trots op je vrouw zijn. Kruip niet in die mannenrol, dat is ongelofelijk onnatuurlijk en doe je jezelf te kort. Doe waar je goed in bent en dwing niet af dat je door middel van wat je bent een bepaalde rol krijgt toegewezen. Juist moet je die baan of rol krijgen om wat je kan, niet om je wat je bent.

Dus stop het totalitaire woke geneuzel, wees tolerant en verdraagzaam en laat iedereen in vrijheid en geluk leven.

Lees ook mijn andere artikel: 'Vrijheid is geen recht, dit is een plicht'.

Namens Kelly Blauw, nr 2 op de lijst PVV Groningen

____________________________________________________