PVV Groningen: ‘Stop alle Coronamaatregelen’

De PVV fractie in de gemeenteraad van Groningen is helemaal klaar met alle coronamaatregelen. Wij steunen de horeca en de nachthoreca om weer volledig open te gaan en vinden het absurd dat supporters van FC Groningen niet normaal naar een wedstrijd kunnen. Er liggen minder dan 200 mensen nog op de IC in Nederland en dat terwijl Omikron een zeer lichte variant is. De huidige maatregelen zijn dus geheel onnodig en staan niet in verhouding met de realiteit.

Burgemeester Schuiling wil echter nog blijven handhaven. Lijsttrekker Ram: "Een burgemeester moet juist opkomen voor de rechten van zijn burgers en het bedrijfsleven. Onbegrijpelijk dat de burgemeester dit niet doet."

De PVV zal een motie indienen bij de volgende raadvergadering om de landelijke overheid op te roepen per direct een einde te maken aan deze nodeloze lijdensweg voor de samenleving. Om onze inwoners van jong tot oud en ondernemers hun vrijheid terug te geven.

Meer weten over onze standupunten? Bekijk hier ons verkiezingsprogramma.

PVV Groningen 1